Bestel je een licentie?
Log dan eerst in met je school- of Entree-account. Heb je al een account maar ben je inloggegevens kwijt? Maak dan geen nieuw account aan maar neem contact op met je school of met Kennisnet (0800 32 12 233). Zo behoud je de toegang tot je eerdere resultaten en voortgang.

Informatie over retourneren

Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen over retourneren in de webshop.

 

Herroepingsrecht


Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen na levering je bestelling te retourneren aan Malmberg. 

Het herroepingsrecht is onder de volgende voorwaarden van toepassing:

- De bestelling dient rechtstreeks bij Malmberg te zijn geplaatst en niet via derden.
- De retouraanvraag moet binnen de herroepingstermijn van 14 dagen na levering te zijn ingediend.
- Licenties mogen niet geactiveerd zijn
- Boeken mogen geen zichtbare schade en/of gebruikssporen vertonen. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening

 

  1. Log in met je schoolaccount of Entree-account.
  2. Zoek je bestelling op in je bestelhistorie
  3. Klik op Retourneren bij de bestelling die je wilt retourneren
  4. Vul je gegevens in
  5. Wacht op bevestiging en instructies van Malmberg



Kan ik boeken of licenties retour sturen?

Ja, dat kan binnen 14 dagen na het plaatsen van je bestelling. Je licentie mag niet zijn geactiveerd. Ga hiervoor naar je bestelhistorie en klik op de knop Retourneren. Zodra we je retouraanvraag hebben ontvangen, nemen we deze in behandeling en ontvang je per mail bericht hierover. Wacht op bevestiging en instructies alvorens boeken retour te sturen.

De knop retourneren verschijnt niet, hoe kan ik mijn bestelling toch retourneren?

Binnen 14 dagen na je bestelling kun je een retouraanvraag indienen. Daarna verdwijnt de knop retourneren en is het niet meer mogelijk om een retouraanvraag te doen. Retourneren is alleen mogelijk als je licentie niet is geactiveerd. Je retouraanvraag wordt anders afgewezen.

Kan ik telefonisch een retour aanvragen?

Nee, je kan alleen via je bestelhistorie in de webshop een retouraanvraag doen.

Ik heb een beschadigd boek ontvangen.

Neem contact op met onze klantservice via het contractformulier en vermeld hierbij de bestelreferentie.

Ik heb een misdruk ontvangen.

Een misdruk houdt in dat de inhoud van het boek niet klopt. Denk hierbij aan een paginanummer of verkeerde kaft ten opzichte van de inhoud. Dit kan alleen voorkomen bij boeken, niet bij licenties.

Ga hiervoor naar je bestelhistorie en klik op de knop Retourneren.

We vragen je dan om je misdruk terug te sturen. Zodra het boek ontvangen en gecontroleerd is, ontvang je een nieuw exemplaar.

Ik heb een verkeerd combipakket besteld.

Wanneer je een verkeerd combipakket hebt besteld, dan kun je dit binnen 14 dagen retourneren. Ga hiervoor naar je Bestelhistorie en klik op de knop Retourneren. Je licentie mag niet zijn geactiveerd.

Via e-mail sturen we je meer instructies om alle artikelen retour te sturen. Let op, een combipakket moet altijd in zijn geheel geretourneerd worden. Om alsnog het juiste combipakket te krijgen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik heb een boek te veel besteld.

Wanneer je een boek te veel hebt besteld, dan kun je dit binnen 14 dagen retourneren.

Ga hiervoor naar je bestelhistorie en klik op de knop Retourneren .

Ik heb een verkeerde licentie besteld.

Wanneer je een verkeerde licentie hebt besteld, dan kun je deze binnen 14 dagen retourneren via de retourknop in je Bestelhistorie. Je licentie mag niet zijn geactiveerd.

Via e-mail sturen we je meer instructies om je licentie retour te sturen. Om alsnog de juiste licentie te krijgen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik ben gestopt met mijn opleiding, kan ik mijn licenties doorgeven?

Licenties kun je niet doorgeven, omdat deze na activatie en gebruik persoonlijk zijn. Alle resultaten die je behaalt, staan op de licentie. Het is niet mogelijk om deze resultaten te verwijderen en de licentie ‘leeg’ te maken.

Ik ben gewisseld van school, kan ik mijn licenties behouden?

Als je met één van onze licenties gaat werken op je nieuwe school, zetten wij dit voor je over naar je nieuwe account. Neem hiervoor contact met ons op.

Als je binnen 14 dagen na je bestelling stopt of wisselt met je opleiding, dan kun je je bestelling nog retourneren. Ga hiervoor naar je Bestelhistorie en klik op de knop Retourneren. Je licentie mag niet zijn geactiveerd.

Via e-mail sturen we je meer instructies om je bestelling retour te sturen.

Ik heb een verkeerde licentie of een verkeerd boek ontvangen.

Een verkeerde licentie of boek kun je binnen 14 dagen retour zenden. Ga hiervoor naar je Bestelhistorie en klik op de knop Retourneren. Je licentie mag niet zijn geactiveerd.

Via e-mail sturen we je meer instructies om alle artikelen retour te sturen. Om alsnog de juiste licentie of het juiste boek te krijgen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Mijn licentie heeft een verkeerde looptijd.

Nadat je betaald hebt, kun je dit niet meer wijzigen. Uiteraard kun je wel een retouraanvraag doen. Dit kan zolang je de licentie nog niet geactiveerd hebt.

Ik heb een boek of licentie bij een schoolboekhandel besteld, kan ik deze ook aan jullie retour sturen?

Nee, dat is niet mogelijk. Boeken en/of licenties die je bij een schoolboekhandel hebt besteld kun je niet retourneren aan Malmberg. Neem contact op met de klantenservice van de schoolboekhandel.

Mijn vraag staat er niet bij.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Terug naar boven