Let op! Rekenblokken en Taalblokken zijn vernieuwd.
Kijk goed op je boekenlijst welke versie van Rekenblokken en Taalblokken je moet bestellen.

 

Bestel je een licentie?
Log dan eerst in met je school- of Entree-account. Heb je al een account maar ben je inloggegevens kwijt? Maak dan geen nieuw account aan maar neem contact op met je school of met Kennisnet (0800 32 12 233). Zo behoud je de toegang tot je eerdere resultaten en voortgang.

 

Informatie over levering

Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen over levering en levertijd van je bestelling.

 

Wat is de levertijd?

Licenties worden binnen 5 minuten geleverd. De bestelling staat direct klaar op je schoolaccount of Entree-account via www.startmalmbergmbo.nl.

Hoe ontvang ik mijn bestelling?

Boeken kunnen we op verschillende manieren verzenden:
- lichter dan 250 gram via Postservice PostNL
- zwaarder dan 250 gram via Pakketservice PostNL
- zwaarder 4000 gram via Pakketservice DHL

Is de bezorging niet gelukt? Bekijk dan de status van de bezorging via de track en trace code. Indien de bestelling is afgeleverd op een PostNL-/DHL-afhaalpunt, staat dit hier vermeld.

Heb je een licentie besteld? Dan ontvang je een e-mail met een instructie over hoe je de licentie kunt activeren.

Kan ik een buitenlands afleveradres opgeven?

Nee, dit is niet mogelijk. Bestellingen via de webshop worden alleen geleverd op een Nederlands adres.

Ik heb een beschadigd boek ontvangen.

Een beschadigd boek kun je binnen 14 dagen retour zenden door een retourverzoek in te dienen via je Bestelhistorie. Hier kom je door in te loggen op je account via https://mbo-student.malmbergwebshop.nl.

Ik heb een verkeerde licentie of een verkeerd boek ontvangen.

Een verkeerde licentie of boek kun je binnen 14 dagen retour zenden. Ga hiervoor naar je Bestelhistorie en klik op de knop Retourneren.

Via e-mail sturen we je meer instructies om alle artikelen retour te sturen. Om alsnog de juiste licentie of het juiste boek te krijgen, plaats je een nieuwe bestelling.

Ik heb maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen.

Soms is een artikel nog niet verschenen of tijdelijk niet op voorraad. Als je hierover niets terug kunt vinden op je bestelbevestiging, neem dan contact met ons op.

Kan mijn bestelling met spoed worden geleverd?

Nee, Malmberg hanteert voor alle bestellingen dezelfde levertijd.

Staat je vraag er niet bij?

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Terug naar boven