Let op! Rekenblokken en Taalblokken zijn vernieuwd.
Kijk goed op je boekenlijst welke versie van Rekenblokken en Taalblokken je moet bestellen.

 

Bestel je een licentie?
Log dan eerst in met je school- of Entree-account. Heb je al een account maar ben je inloggegevens kwijt? Maak dan geen nieuw account aan maar neem contact op met je school of met Kennisnet (0800 32 12 233). Zo behoud je de toegang tot je eerdere resultaten en voortgang.

 

Informatie over inloggen

Op deze pagina vind je alle veelgestelde vragen over inloggen

Ik heb (nog) geen Entree- of schoolaccount, wat moet ik doen?

Informeer op je school hoe je moet inloggen. Maak alleen een Entree-account aan als de school dit aangeeft.

Ik heb nog een Entree-account van vorig jaar, maar ik weet mijn inloggegevens niet meer.

Ga naar www.startmalmbergmbo.nl of klik via de webshop op 'Log in'. Kies voor 'Log in met je Entree-account', klik op 'Wachtwoord vergeten' en volg de stappen.

Ik heb een schoolaccount, maar ik weet mijn inloggegevens niet meer

Neem contact op met de ICT-afdeling bij jou op school. Zij hebben jouw inloggegevens in hun beheer.
Let op! Heb je al een account? Maak dan geen nieuwe aan, je raakt dan je eerder behaalde resultaten en voortgang kwijt.

Waarom moet ik ingelogd zijn om iets te bestellen?

Je moet ingelogd zijn om iets te kunnen bestellen, omdat je digitale licentie meteen wordt klaargezet op je startpagina.

Is mijn licentie meteen actief als ik heb besteld?

Nee, dit duurt ongeveer een half uur. Daarna wordt de licentie klaargezet op je account. Volg dan de volgende stappen:

  1. Log eerst uit.
  2. Open een nieuwe internetpagina en ga naar: startmalmbergmbo.nl
  3. Log in met het account waar je je licentie op hebt besteld. Je licentie staat hier klaar om geactiveerd te worden

Mijn vraag staat er niet bij.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Terug naar boven