Bestel je een licentie?
Log dan eerst in met je school- of Entree-account. Heb je al een account maar ben je inloggegevens kwijt? Maak dan geen nieuw account aan maar neem contact op met je school of met Kennisnet (0800 32 12 233). Zo behoud je de toegang tot je eerdere resultaten en voortgang.

Informatie over bestellen

Bekijk onderstaande video om te zien hoe je een bestelling plaatst.

 



Hieronder vind je de veelgestelde vragen over bestellen in de webshop.

 

Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?

Nee, het is niet mogelijk om telefonisch of per e-mail te bestellen. Je moet je bestelling altijd via de webshop plaatsen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, je kunt je bestelling niet annuleren nadat je hebt betaald. Je kunt wel je bestelling binnen 14 dagen  retourneren via je Bestelhistorie nadat je je bestelling hebt ontvangen.
Klik hier voor meer informatie over retourneren.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Tijdens het bestellen kun je een adres opgeven. Geef hier het adres op waar je het pakket op wilt ontvangen. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om het adres te veranderen.

Een licentie ontvang je meteen op je schoolaccount of Entree-account.

Ik heb een verkeerde bestelling gedaan.

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren via je Bestelhistorie. Let op, licenties kunnen enkel worden geretourneerd wanneer deze nog niet geactiveerd zijn. Klik hier voor meer informatie over retourneren.

Mijn licentie heeft een verkeerde looptijd.

Nadat je betaald hebt, kun je dit niet meer wijzigen. Uiteraard kun je wel een retouraanvraag doen. Dit kan zolang je de licentie nog niet geactiveerd hebt.

Wat is een ISBN en waar kan ik dat vinden?

Een ISBN is een uniek nummer dat aan elk uitgegeven boek en aan elke licentie wordt toegekend. Je vindt het ISBN op de achterkant van je boek of op de boekenlijst.

Kan ik een buitenlands afleveradres opgeven?

Nee, dit is niet mogelijk. Bestellingen via de webshop worden alleen geleverd op een Nederlands adres.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Nee, de bestelling kun je niet zelf ophalen. Malmberg stuurt de boeken altijd naar het opgegeven adres. Een licentie ontvang je meteen op je schoolaccount of Entree-account.

Ik zie mijn licentie niet klaar staan / Ik heb geen code ontvangen

Controleer eerst goed waar je hebt besteld. Heb je bij Malmberg besteld? Dan dien je eerst uit te loggen. Open een nieuwe internetpagina en ga naar: www.startmalmbergmbo.nl. Log hier in met het account waar je je licentie op hebt besteld. Je licentie staat hier klaar om geactiveerd te worden.

Mijn vraag staat er niet bij.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Terug naar boven